總瀏覽量

2011年5月21日 星期六

有局冇局全憑禮拜六

(from Yahoo Blog)
 
2011年5月21日下午4:47|公開|累積瀏覽 55
 
細個時成日都聽到D老人家唱呢句順口溜, 準確嘅意思係點, 其實我都不甚了了。

今日又係禮拜六, 見天氣都唔錯噃, 想去行吓山。去小西灣黑角徑行咗一個round, 跟住就行咗過去柴灣泳池嗰邊。
 
係呀! 我成日都睇天做人架, 凍又唔想郁, 熱又唔想郁, 好太陽又怕曬, 落雨就仲更加唔想出街啦。 我有句座右銘架, 咪係「春天不是讀書天,夏日炎炎正好眠;過得秋來冬又至,收拾書包好過年」囉~
 
p.s. 呢句座右銘要PG呀, 我唔想教壞細路
 
 
由「小西灣海濱公園」公廁旁邊的石級行上「龍躍徑」, 中途就會見到呢個牌
 
呢度就係「黑角徑」, 小徑沿海依山而建, 對出是「藍塘海峽」。以前我會行上去「哥連臣角道」, 再由「連城道」落番柴灣, 不過今日冇心理準備要行咁遠喎, 所以求其喺黑角徑行咗一陣間就算咯
 
由黑角徑望向「佛堂洲」及誠哥的「日出康城」
 
柴灣池畔花園
 
柴灣泳池, 兒童池靠近山邊, 有幾棵南洋杉嗰邊係成人池
 
柴灣池畔花園滑板場入口
 

沒有留言:

張貼留言