總瀏覽量

2013年8月31日 星期六

美蘭湯料包專門店

Candy鄭漫玲 25歲 美蘭湯料包專門店老闆

 
2013-08-30|飲食男女|第944期|撰文:李明潔 攝影:李日進 美術:鄭永豪
 
年輕有夢:因為愛
 
跟Candy談了半天,覺得她真是特別的女子,特別在,她的價值觀,與現今女子,有太大分別!
 
首先,她黐家。
 
再者,她有office工不做,寧願留在街市工作。
 
才25歲,已有明確事業目標,有想法,沒半點公主病。
 
她哈哈笑地說,這不過是因為她有一個很特別的家——一個零舍溫暖的家,作為後盾。
 
Candy與家人的關係,親厚得緊要。
 
「由細到大,阿媽都好信我。試過一次,我同表弟落樓踩單車,撞到人,個女仔的媽媽,不斷鬧我哋,其實我哋無做錯!阿媽過來,聽完我講,就同個女人講係佢錯,唔會懷疑我講大話,所以我自細就好信阿媽,好聽佢話。」
 
但當她真的做錯時,絕不姑息,叫她跟人道歉,回家藤條侍候。「但佢從來唔會喺外人面前打或鬧我。」
 
所以,她很疼惜媽媽,知道媽媽樣子腍善,易俾人蝦,「我同細佬陪媽咪落街時,會偷偷收埋把勞工鉸剪,有壞人,即刻保護媽媽!」Candy哈哈大笑的說。
 
不止媽媽,爸爸也極寵她們。總問她們姐弟仨,夠飽嗎?夠暖嗎?街坊見狀,說了句:「第時你個女要嫁,睇你點算!」爸爸竟立即雙眼通紅,眼淚在眼眶打滾!
 
但這一家,不溺愛孩子,「人人都要做家務。阿媽會話:飯人人都有份食,個個都要幫手!」
 
「我屋企,就好似『我們這一家』咁,好溫暖。」
 
所以,當母親在她中五時,要到大埔街市的湯包店打工,她又跟著去。放學後去,放假又去,私人時間全沒了,也心甘情願!
 
「同學放學去街,我唔去,漸漸發覺自己少朋友,係好似少咗樣野,不過,都係屋企重要!」
 
為幫媽媽,她讀書有空檔,自動報讀中藥課程。「媽媽一直係家庭主婦,出來做嘢,梗係怕!有人問啲湯點煲,嚇到我同阿媽你推我讓,唔敢答!」但讀過中藥後,脫胎換骨,時常興高釆烈與媽媽討論草藥知識,又跟客人多了交流。
 
「祛濕止咳,飲五指毛桃啦!好香椰子味,好易入口!」
 
「雪梨雪耳湯,加豬展就清啲,想濃味加西施骨啦!」Candy琅琅上口。
 
客人覺得她們專業,態度和善,用料又靚過人。像豆子,逐粒揀走蟲蛀了的,煲湯才不會苦。淮山又揀不經硫磺燻過的,湯就不酸。「阿媽教落,湯料一定要靚!唔係煲咗兩個鐘,唔好飲,好嘥㗎!」一間小小湯料店,口碑愈來愈好。但她們也有惡死的時候。
 
「媽咪好腍善,有啲客話佢,佢一定啞忍,我會忍唔住,你鬧我阿媽?我一定話番佢。」
 
掉轉頭,有客人難為Candy,善良的媽媽也變哥斯拉!「咁小事,你番屋企自己整咪得囉!」一句罵退奄尖客。兩母女,為對方都可以變臉!
 
後來畢業,Candy在外面找到工作,但她照舊一有時間,立即回鋪幫忙,其時的男朋友也曾投訴。「佢會話:吓,又唔出來呀……,佢唔滿意都無辦法。屋企人養到我咁大,我幫屋企好應該!」
 
Candy見大埔店只能經營到明年初,不繼續可惜,於是有了新的打算:另開分店。
 
她暫停全職工作,在街市搵鋪開店,開展新計劃。
 
媽媽卻不贊成。「佢話廿幾歲就踎街市?佢唔想我咁樣。怕我困身,識唔到男仔。」
 
Candy覺得媽媽說的,不無道理,可是她想,現在打拼,賺到錢,「阿媽就可以早啲退休!」
 
而且,「時代唔同啦,街市依家好乾淨,有冷氣,唔同晒!」
 
媽媽見她如此肯定,也支持女兒決定。油塘店鋪位窄長,轉身也不能,街市冷氣,間中壞掉,熱得Candy面頰紅卜卜。
 
「已經儲到一班熟客,有人飲完湯,第二日來多謝我,好大滿足感!」Candy撥著扇,笑瞇瞇的說。
 
又有人讚她態度好,待客如對家人,「都係學阿媽,佢點對人,我咪點對人囉。」
 
外人看來,她為家庭,付出良多,卻看不到,她與家,其實一起進步,誰give誰take,哪說得準?
 
 
美蘭湯料包專門店|油塘鯉魚門廣場地下光亮街市24號鋪

沒有留言:

張貼留言