總瀏覽量

2015年12月22日 星期二

強烈要求興建食環署街市,打破領展壟斷天水圍街市!!!

強烈要求興建食環署街市,打破領展壟斷天水圍街市!!!

強烈要求興建食環署街市,打破領展壟斷天水圍街市!!!
 
強烈要求興建食環署街市,打破領展壟斷天水圍街市!!!
 
強烈要求興建食環署街市,打破領展壟斷天水圍街市!!!
 
 
***
 
 
 
埋嚟睇、埋嚟揀:
 
 

45 則留言:

  1. 草根O2強烈建議領展保障長者安全,應盡早將濕淋淋易跣腳的天耀街市拆個稀巴爛,此舉亦有助天水圍居民迫使有關當局正視天水圍欠缺食環署街市之議題

    回覆刪除
  2. O2點解變左長毛,你咁激做乜,我覺得冷静D好,做番個理性討論者好D,不過你口講濕淋淋,冇圖冇真相呀,等我係我個資料庫找一找

    回覆刪除
    回覆
    1. http://1.bp.blogspot.com/-56KhsWXL-tk/VnoGHVYv8GI/AAAAAAAACGo/VIogQAzcIhc/s1600/IMG_7885.jpg

      刪除
    2. 認同, 以市民角度, 多一個選擇點講都係好事, 濕又好, 乾又好, 選擇在消費者手中

      刪除
    3. 如果對方係唔理性的話,自己點理性都冇用,只好轉個方法。
      人地拍條片讚天盛街市,佢又唔抵得,仲老屈人地係打手,你覺得D咁嘅人仲值得同佢理性討論咩?
      O2呢篇博文你覺得激,查實相對嗰位為了個人訴求而擺老人家上檯,自己炮製一個沒有17-64歲年齡組別的「民調」,夾硬話7成人企佢嗰邊的無恥之徒來說,只係小兒科。
      講真,O2唔係專登鬥氣,係真心想幫天水圍爭取食環署街市,讓不喜歡幫襯領展街市的人有得揀。

      刪除
    4. 點解幾位明知係牛皮燈籠都咁認真去嘗試點"明"佢呢? 小弟確實大惑不解!

      刪除
  3. $360 吉品鮑魚, $598 黃金蠔又唔介紹下...
    段片只係講天盛街市有咩好, 有唔講下有D咩唔好, 咁叫公平既評論嗎?

    我都覺得天盛街市提供多咗選擇俾中產人士, 但多咗選擇之餘, 真心想保留返舊既天耀街市俾基層市民

    想食$2000隻蟹, 咪過天盛囉, 想食平D, 咪過天耀囉
    我唔明點解翻新天盛=拆天耀...兩者保留唔得既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你發夠癲未呀,你拆得掂你個自我創作的民調至再講啦

      刪除
    2. 版主唔駛咁勞氣
      每件事都有兩面, 唔會有絕對好/ 唔好, 在於唔同角色 / 階層既人, 感覺會好唔同
      我地睇, 只係差一條馬路, 但人地用左幾十年, 生活日日如事, 一下子取消, 一定要時間習慣, 其實好正我地後生過一條馬路好快, 但對老人家可能唔係
      有師奶生活興趣係格價, 但現在少了機會
      我地有收入, 用一兩蚊換來有更好環境, 但退休人士唔係咁諗

      我地係區外人, 有好多野感受唔好, 你會話人地為求反對不擇手段, 但其實的確對部分人有影響

      刪除
    3. 大家係理性討論的話,O2絕對歡迎,由2012年已經開始同呢位哥哥仔結緣,比較資深的blog友都知道O2一直都以禮相待。
      O2冇介意佢在敝blog發爛渣,但那個「創作」出來的所謂「民調結果」,已超越了O2的底線。

      刪除
    4. 人無信而不立,O2對這點非常之堅持

      刪除
    5. 我是區外人,但我知名天秀壚出現已害死好多小商戶,口裡支持小商戶,身體行動幫襯大集團

      刪除
    6. 仲有,在房署年代,天耀和天瑞街市已出名貴,好多人是出元朗買餸的。我指出,租金平唔代表物價平,這是沒有必然關係,正如人無水會死,對人很重要,但售價非常平一樣

      刪除
    7. CHI HO, 有時我和婆婆星期日係天水圍上午九點飲早茶,要等位,無特價點心。相反,在元朗西鐵站飲,10點前唔洗等位,仲有特價點心食(其實係元朗是最貴的)。原因是什麼?難道西鐵站租金平過天水圍?

      刪除
    8. 那個調查在人哋資源有限嘅情況下做的,引述有關數據只是另一個視點。

      價格由眾多因素決定,包括租金。租金平,不代表價格平;但租金貴,一定會影響價格。

      我一直反對領展係佢嘅做事方式,領展有重大決定(關閉街市等),居民最遲知道。不懂與當區居民好好傾。

      天耀同天盛街市根本可以各司其職,天盛街市開幕後,天耀街市菜檔排隊人流依然,證明兩個街市可以共存

      刪除
    9. 區議會有大把資源,可以搵佢地做個正式的民調,而唔應該自己創作

      刪除
    10. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  4. 我明白版主感受,每人有不同見和立場,但反對別人意見也要言之有物,不是胡說一通當真理。例如如果售買貴價東西是沒有市場,這店鋪好快會執笠。相反,賣CHEAP野有市場,便會有人開鋪賣CHEAP野

    回覆刪除
    回覆
    1. only 討論:
      好多時, 就算明知貴, 唔代表無生意, 例如全港最貴的厚德街市, 因為無其他街市選擇, 唔去街市只有超市, 但你都知超市唔係樣樣有, 以繁忙既香港人, 唔會下下出外買。將軍澳無疑消費力唔弱, 但街市物價比灣仔還要貴

      再講, 唔係你想賣得平就可以, 好多時成本已經令你想平都做唔到

      刪除
    2. FYI,最新一期消委會進行全港街市價格調查,發現全港最貴的街市是香港仔街市,最便宜為黃大仙大成街市。
      厚德街市已經唔入圍

      刪除
    3. 其實都幾諷刺,香港仔街市是食環署街市,97亞洲金融風暴後,於1998年全面減租3成,自此之後的十多年,年年凍租,一個仙都冇加過,凍到D檔主都覺得係理所當然了。所以呢,租金成本與物價並非直接掛勾的。

      刪除
    4. 多謝update, 實在是將軍澳人之福
      想借問一下版主, 數據係邊可以找到,

      我都提到, 物價平貴好多因素, 消費能力, 租金, 成本都影響到
      香港區本身消費能力比較高, 物價較貴相對可解釋到
      租金貴, 成本一定有部分轉介, 一部份商戶承受, 即係話, 而家物價已經有部分受租金影響

      都係果句, 你貴, 唔係最重要, 你加租但相對管理/環境無改善, 先係重點
      如果你問我, 係一個其他因素無改變情況之下, 如果合selling price 一樣, 我會比較希望係商戶受惠

      刪除
    5. 真心希望可以keep 到, 一來市民有啖飯食, 領展形象又可以改善

      刪除
    6. 搜尋「全港最貴街市」就得

      刪除
    7. 貨品訂價取決於「供求」

      刪除
    8. 更正,係工聯會的調查至真,香港仔街市最貴,黃大仙牛池灣街市最平

      刪除
    9. 的確, 供與求在於經濟學原理上係最底層影響價格, 但事實上市場仲有好多因素影響價格
      就例如新實行的競爭法, 已經睇到市場在價格方面有所改變, 但如果以供 / 求來講, 只看咁短時間, 佳節時間, 波鞋仲會減價
      我想講既係, 以一個商業社會, 尤其選擇少 / 競爭少而產品係需品既情況下, 價格就易被操控
      我唔係針對個別商業機構, 我亦唔係要話價格係絕對由商業操控形成, 但我想講既係, 形成供 / 求效果, 背後仲有好多factor

      刪除
    10. 同意呀,正如你話背後仲有好多因素,所以淨係賴晒「物價高=租金貴」嘅人,咪就係忽略咗其他的「好多因素」囉

      刪除
    11. 如果買貴嘢同買平嘢都有需求,天盛和天耀可以共存

      只要保留天耀街市俾基層市民,我一直不反對天盛開拓中產市場。胡亂二分,只會傷害天水圍居民

      刪除
    12. 1.你唔反對天盛開拓新市場,就毋須開口埋口講住大蟹、和牛、鮑魚
      2.薑是天天也用到的食材,在天盛買嚿薑仲平過天耀

      刪除
    13. 黃大仙大成街市全港最平,因此就近的黃大仙中心南館樓下街市冇生意同浪費維持資源,先此聲明,一定要拆。

      刪除
    14. 2. 天耀街市薑何來貴過天盛?
      6元一斤,9元兩斤,我唔知grassroots去邊檔睇

      Http://holland.pk/ry4d8s5b

      刪除
    15. 天燿街市 @2015-12-17(圖#12)
      http://o2and00823.blogspot.hk/2015/12/2015-12-17_18.html

      刪除
    16. Grassroots點解唔拎俾較平嗰間做代表?
      $6一斤薑又點計?

      刪除
    17. Chi HO Fung, 點解唔拎比較貴嗰間做代表?
      $12一斤薑又點計?

      刪除
    18. 今天,天耀並沒有6元一斤的薑買。

      刪除
    19. Benny,你是否盲?
      http://holland.pk/ry4d8s5b
      有相為證都話無?

      刪除
    20. 我當然眼睛雪亮,心思細密。如果唔係,點會寫埋邊檔邊檔買幾錢。你唔記得我婆婆昨天醒你少少,買埋除了要比較價錢,還要比較質素。

      刪除
    21. 你都係快d回答第二第三題吧

      刪除
  5. 而家係天耀買到平餸,天盛買唔到

    應該拎天耀最平同天盛最平做比較

    回覆刪除
  6. CHI HO,你反對別人的意見,但你只能用例子講,基礎薄弱,沒有說服力。
    你指出「價格由眾多因素決定,包括租金。租金平,不代表價格平;但租金貴,一定會影響價格。」我婆婆問你又如何解釋合益出面豬肉檔,生果檔,菜檔D租金非常貴,但售價竟平過合益街市入面的鋪頭?而合益街市租平,但物價貴,這現象你又如何解釋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你不要又用例子來解釋,而是有立論基礎來說服人

      刪除