總瀏覽量

2011年6月11日 星期六

去國金商場ifc mall過冷河

(from Yahoo Blog)
 
2011年6月11日下午4:36|公開|累積瀏覽 127
 
間中都會行吓「國金商場」, 今日有事去中環, 之後有時間剩, 加上出面熱到好似焗爐咁, 就入去國金過冷河。平時行國金我冇影相架, 點知今次行行吓見到天花吊住一堆野, 我心血來潮好想影低佢。不過礙於技術所限, 影出嚟個效果完全唔掂, ...算喇, 求其有個生活記錄啫。(自我安慰, 唔係咁點呀!) 行過少少, 見有個牌仔, 原來呢堆野叫 "galaxy", 係位日本設計師Hirotoshi Sawada的作品。既然都影開咯, 咪影埋其他野囉...

 
就係呢堆喇, 人地個標題叫 "galaxy", 仲解釋埋話係Shiny art pieces flying in the sky, 你睇我影到邊忽似
 
咪呢個牌仔囉
 
由呢邊影多張, 睇吓得唔得先? 都係一樣......唔掂
 
橫掂影開, 影埋呢D。都係現場睇靚D, 好colourful, 令人好開心
 
另一款, 你覺得似乜野呀?
 
ifc的超大logo
 
機場快綫香港站
 
另一角度
 
嗱, 記住唔好擺野喺欄杆上面呀, 跌落去會掟死人架
 
ifc mall好多商戶都執過位, 一係就裝修過, 保持新鮮感吖嘛
 
呢間都裝修緊
 
呢間又係, 慌死人唔知你賣眼鏡咩? 行商場, 我反而鍾意睇呢D
 
今期ifc mall的主題, EXPECT the UNEXPECTED
 

沒有留言:

張貼留言