總瀏覽量

2011年6月7日 星期二

都係房署懶之過

(from Yahoo Blog)
 
2011年6月7日下午5:19|公開|累積瀏覽 187
 
自從柴灣「青年旅舍」開咗之後, 附近多咗人問路。枉我仲成日自誇係「老柴灣」, 點知有日經過「永利中心」, 就俾個女人考起, 佢問我「福翠樓」喺邊喎, 我即刻企咗喺度。

自己唔識啫, 見佢拉住個喼行到身水身汗, 咪好心幫佢截住個街坊look嘅人嚟問喇, 問咗兩個, 都係同我一樣 "烏啄啄"。後尾返屋企查咗地圖至知喺邊, 睇嚟都係時候惡補吓咯。
 
其實諗落都係非戰之罪, 都係房署班友仔懶之嘛, 改埋晒 D咁嘅名, 唔係用 "祿", 就係 "", 條條邨都咁上下。「環翠邨」(Wan Tsui Estate) 有「福翠樓」(Fook Tsui House),「翠灣邨」(Tsui Wan Estate) 有「翠福樓」(Tsui Fuk House), 你唔暈我都暈呀! 個個月逗咁多人工, 都唔攞本字典出嚟查吓, 大把字可以用吖! 做乜用嚟用去都係用嗰幾個? D公務員係咪懶成咁?
 
橫掂都係懶, 不如索性用番 "冧巴" 算嘞, 起碼我見到第3座, 就會知道第4座就喺附近, 唔使搵得咁辛苦!
 
 
環翠邨 福翠樓 (Fook Tsui House, Wan Tsui Estate)
 
翠灣邨 翠福樓 (Tsui Fuk House, Tsui Wan Estate)
 
翠灣邨
 

沒有留言:

張貼留言