總瀏覽量

2015年9月15日 星期二

[領展商場] 黃大仙中心北館 @2015-09-15

龍翔廣場的AEI已接近完工階段, 並會以全新名字「黃大仙中心 北館」重新登場。
 
部份舖位現已交付相關的商戶進行裝修, 以目前所見, 大多數商戶乃龍翔的原有班底。
 
 
***
 
1. 龍翔廣場正在過渡至「黃大仙中心北館」

2. 地下低層(LG)中庭
 
3. 部份剛開業的商戶
 
4. 升降機大堂
 
5. 客服台後面的商戶, 上海廳 (LG5-8號舖)
 
6. 上海廳 (LG5-8號舖) 將於10月開張
 
7. 上海廳 (LG5-8號舖) 的自我介紹
 
8. 在AEI期間, 無間斷提供服務的3 Shop (G4A號舖)
 
9. 裝修中的中國移動 (G4B號舖)
 
10. 喬遷後的TEA噎TEA (G5A&B號舖)
 
11. 由TEA噎TEA (G5A&B號舖) 直行, 係龍翔辦公大樓
 
12. TEA噎TEA (G5A&B號舖) 的新址近巴士站
 
13. AEI後回歸的商戶, 周大福
 
14. Crocodile 鱷魚恤 (N102號舖)
 
15. Crocodile (N102號舖) 外, 這條巷仍未開放
 
16. Crocodile (N102號舖) 外的行人天橋
 
17. Pacific Coffee (N112號舖)
 
18. Pacific Coffee (N112號舖) 外的中庭
 
19. colourmix卡萊美 (N114號舖)
 
20. 7-11便利店 (N116號舖);HSBC理財中心 (N119號舖)
 
21. 交通銀行 (N118號舖);上海商業銀行 (N117號舖)
 
22. Wanko (N122A號舖);Veeko (N123號舖)
 
23. Shimmernet beauty studio (N132號舖)
 
24. 圍板位置係麻布茶房 (N142號舖)
 
25. 上Level 2
 
26. 上到Level 2
 
27. 見到有間屈臣氏, 在未開放的範圍
 
28. 前面最篤篤係International by百佳 (N212A號舖)
 
29. 指示牌
 
 
30. 曼琪琴行 (N213號舖) 在扶手電梯旁
 
31. 短短的扶手電梯及輪椅升降台
 
32. 今日新開張的International by百佳 (N212A號舖), 隔離將會開實惠家居 (N212號舖)
 
33. 百佳 (N212A號舖) 內
 
34. 百佳收銀處, O2未行入嚟之前已經聽到D街坊話好似唔使錢咁
 
35. Level 3的醫務所專區
 
36. 外牆, 向龍翔道
 
37. 外牆, 近黃大仙祠
 
38. 向解簽檔
 
39. 燈籠
 
40. 港鐵站內的指示就快要更新了
 
 
 
 
黃大仙中心 北館.商戶名單
〈地下低層〉
LG5-8 上海廳 (coming soon)
〈G樓〉
G4A 3 Shop
G4B 中國移動 (coming soon)
G4C PHD
G5A&B TEATEA (新址, 近巴士站)
G6B QB House 單剪店
?? 周大福 (coming soon)
〈LEVEL 1〉
N102 ? Crocodile鱷魚恤 (coming soon)
N112 ? Pacific Coffee (coming soon)
N114 colourmix卡萊美 (coming soon)
N116 7-11便利店 (已開業, 07:00-23:00)
N117 上海商業銀行 (2015-11-10 重開)
N118 交通銀行
N119 HSBC理財中心 (coming soon)
N122A Wanko (coming soon)
N123 Veeko (coming soon)
N125-127 莎莎 (coming soon)
N131 JeansWest (coming soon)
N132 Shimmernet beauty studio (coming soon)
N140 眼鏡88 (coming soon)
N142 麻布茶房 (coming soon)
〈LEVEL 2〉
N203 位元堂 (coming soon)
?? 華潤堂 (coming soon)
N210A 萬寧 (coming soon)
?? 中大保健藥業 (coming soon)
N212 實惠家居 (coming soon)
N212A International by 百佳 (2015-09-15 08:00開幕)
N213 曼琪琴行 (coming soon)
N214 鴻福堂 (coming soon)
N215 綠盈坊有機店 (coming soon)
N215A Cross Int'l Ltd (coming soon)
N216 南北行 (coming soon)
?? 屈臣氏 (coming soon)
〈LEVEL 3〉
301-302 黃大仙家庭務中心
303-304 盈健醫務中心
305 安德中醫診所
306 ??
307 牙科醫生阮港零
308 陳家豪中醫診所
~~~
〈有待確實〉
LG04-07 翠華
?? Dusty服裝
 
 
 
 
***
 
 
 

85 則留言:

  1. 好似新商場,正呀
    仲有銀行呀,唔好話冇喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 大把銀行呀!!

      南館:
      大新銀行
      中國銀行(香港)
      東亞銀行
      恒生銀行
      中國工商銀行(亞洲)
      HSBC黃大仙理財易中心

      北館:
      上海商業銀行
      交通銀行
      HSBC黃大仙北理財中心

      刪除
    2. 唔係冇銀行,係某大銀行租唔到領展舖位,於是發爛渣啫

      刪除
  2. 其實真係太白, 又白得唔高貴...

    回覆刪除
    回覆
    1. 點樣至為之白得高貴呢?有冇D實例可以參考下?

      刪除
    2. 如果用白色, 本身商場怖局好緊要
      本身樓底唔高, 用白色感覺會好舊
      用料, 燈光亦好講究, 要好配合

      新商場好多都用白色, mikki, 裝修完既Moko
      mikki 用白色同moko 效果已經好唔同
      Moko 本身租戶及商場都用大量燈光, 可以做到好光鮮, 好高格調

      又一城一開始比而家仲白, 經過新幾年翻新, 地板都用多左其他色彩
      同埋本物佢樓底好高, 亦多配合自然光, 用料又高級, 感覺好自然, 好舒服

      相對Mikki 已經次一級
      但以上商場, 除左白, 都有其他配色主色,
      Moko 用黃色, 亦見新潮感

      黃大仙中心 北館本身樓底已經唔高, 佢租戶亦一定做唔到私人商場果種級數
      就算同一租戶, 裝修檔次都唔同
      商場本身用料, 亦唔及私人市場
      唔係話成本低一定做得唔好, 但就要其他野配合,
      你見赤柱廣場, 厚德商場亦見有特色
      用白色保養亦見相當重要, 如果唔係好快黃, 仲見舊得快, 不過未來既事, 唔評論

      其實我見第一代翻新工程係做得好好, 好創新, 好大膽,
      厚德商場簡直令我佩服, 真係做到美化社區既感覺
      我算係領匯支持者, 好想好多舊有社區更好,
      但過左幾年, 發覺領匯新一兩年在商場保養, 翻新都做唔到好突出表現,
      你可以話個場本身quality 都好左, 再變當然無咁surprise
      但見黃大仙中心 北館個case...真係有多少比以前退步

      刪除
    3. 我唔理佢白又好,黑又好,有人行.有客.有租收就OK

      刪除
    4. 都係架,又唔係想攞最佳商場設計獎,只要個場係有人流、商戶有生意、我地有租收,話之佢黑定白啦

      刪除
    5. 反而係覺得外牆奇怪, HANDS 好過佢

      刪除
    6. 兩者不同風格,北館呢款充滿著濃濃的「中國風」,當我第一次望見呢款圖案時,已經覺得幾OK喎

      刪除
    7. Keith,謝謝你,剛找到你的留言,可能係太長,畀blogspot當成垃圾留言 =.=

      刪除
    8. 反而我唔係咁鍾意厚德(同時代仲有慈雲山中心)第一代翻新,個橙色燈箱橙得嚟有暗瘀色,我覺得好核突

      刪除
    9. 認同舊一代橙色燈箱欠時代感, 但其實其他地方, 厚德改動真係非常大膽

      刪除
    10. 在此次資產提升工程,領展將會陸續把厚徳商場原先設計進行大革新,橙色燈箱丶玻璃牆丶地板均會移除(西翼部分資產提升工程範圍已經移除),取而代之是大量白色元素,包括天花丶地板... 西翼第一階段資產提升工程範圍即將竣工,即將重新開放,拭目以待全新厚德商場。

      刪除
    11. 除咗橙色燈箱外,天花用一條條木條裝飾,但明顯冇用彈線,所以D木條一岩一忽,好鬼核突
      另外當年領匯因為冇乜錢,搵最平間公司做,果間公司做嘢求其,又唔顧安全,聽講個管工同時兼顧慈雲山同厚德
      同時想問下改動點大膽?打通百佳?拆咗酒樓樓梯?將傢俬舖同社署改做冒險樂園?將診所搬上停車場?

      刪除
    12. 如果講改動,我反而覺得黃大仙中心做得幾好,將近天橋位果邊加裝出入口連接三層,亦興建新天橋連接二樓(而家一樓)

      刪除
    13. 厚德街市試過火警

      個人認為,厚德附近的場將來可能都有動作

      刪除
    14. 除咗橙色燈箱外,天花用一條條木條裝飾,但明顯冇用彈線,所以D木條一岩一忽,好鬼核突
      另外當年領匯因為冇乜錢,搵最平間公司做,果間公司做嘢求其,又唔顧安全,聽講個管工同時兼顧慈雲山同厚德
      同時想問下改動點大膽?打通百佳?拆咗酒樓樓梯?將傢俬舖同社署改做冒險樂園?將診所搬上停車場?

      木條裝飾冇用彈線,D木條一岩一忽,好鬼核突我都留意到,
      手工的確唔好, 用料亦欠講究, 但問題本身係手工, 對比全白設計其實有用心
      天花燈色彎型燈設計新果時非常奪目, 可惜保養唔好, 可能更換壞了的光管太煩, 壞了長時間沒有人換, 而且入面相當dirty
      當時錢的確唔多, 但在有限資源下, 都好肯用心設計室內怖局

      當時最大主要改動:
      上層
      1. 有提及既拆除酒樓樓梯是重要改動之一
      2. 將原先半層既百佳縮細一半, 拉直由商場頭至尾既行人通道
      3. (好難形容, 但重要改動) 將原先唔似主要通道既東港城連接位開大, 將原先沒有冷氣, 不是商場內部的停車場通道部份, 用落地玻璃製造成新室內地方, 成為商場範圍亦是主要東港城的連接, 再改動通道位置後將落地玻璃位置開當時的starbucks (今日美心小品) (本來一樓停車場通道就同原稻香一樣)
      4. 拆除原地下稻香入口及扶手梯後, 於一樓開新出入口
      5. 其實新樂園對出, 領匯將對出位置擴大了, 不過而家好難形容
      6. 整層商店完全重新設計分怖

      地下
      1. 更改原商場內的街市出入口, 成為今日渣打銀行及7-11
      2. 重新設計商場主要出入口, 興建今時今日的玻璃屋入口
      3. 向街拆除稻香入口及扶手梯, 加了最少三間向街舖

      其實自從八百伴結業後, 厚德的確相當差, 尤其美食廣場結業後, 好似廢墟一樣, 其實領匯真係功德無量
      反而唔明點解街市咁多年環境都咁差, 可能真係花費翻新完加租空間有限

      刪除
    15. 當年個厚德應該係蘇X和的手下搞

      刪除
    16. 在此次資產提升工程,領展並沒有將厚徳商場東翼至西翼外牆作出翻新,只是在個別位置作出簡單維修及補漆,令新與舊對比非常大,用料及顏色上並不一致,令人相當失望! 似乎此次資產提升工程只著重商場內部優化,以2005年第一次資產提升工程改動作為基礎,並作出優化。

      刪除
    17. 西翼部分外牆加了大量金屬排氣葉, 更肯定會開食肆

      今次優化其實有點小修小補...兩條樓睇整完完全無分別
      期待整個工程完畢有更好商戶組合

      刪除
    18. 橙色燈箱暗瘀色唔係冇換光管,係光管支架畀燈光遮住,個人嚟講唔鍾意呢種設計,就算係新裝都有暗瘀色,更加唔駛講過幾年後冇人清潔
      木條問題除咗係手工問題,仲有係領匯點解咁都收貨嘅問題,當然唔排除領匯要哲X(承辦商)趕工同收貨求其
      至於你話廢墟問題,厚德同慈雲山都係咁啱有租戶走,房署明知領匯上場,所以費事搞

      刪除
    19. 一開始有光的, 唔係遮住
      過左一年半戴, 領匯突然皇恩浩蕩就會一次過整番哂, 光番哂
      一來真係光管燒, 部份可能因為入面堆左塵, 所以暗左
      唔止果度, 其實唔少燈膽, 尤其兩三層中空位置, 都會有10粒8粒壞, 因為難換所以唔換
      對比私人商場保養真係麻麻
      領匯點解收貨我又唔知, 不過我都覺得問題唔係咁大, 我都認為唔會個個定係度望住兩邊緣位, 反而地板收貨時, 領匯有搵QA check, 可能有空心問題, 都有部份拆完再整

      http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20030725/3432141
      資料顯示美食廣場03年已結業, 已經廢墟左好多年, 未有領匯已經係咁

      刪除
    20. 講多幾句, 之前有人話領匯商場"金玉其外", 其實都有同感
      厚德維修完咁多年, 天花不斷有地方漏水, 個木板封密天花都不知一忽忽俾人介開幾多次....左修右補
      我都唔想用到"敗絮其中" 咁難聽, 但明顯當時真係只著重表面功夫, 其他建築上地方沒有好好整理

      仲有, 個toilet新果時都仲好好...而且殘到....我認同用既人質素係其中一個原因, 但維修亦未見完善
      東翼翻新完本來用上自動感應水龍頭, 但壞下壞下全部換上按制水龍頭, 已經差好多皮....

      刪除
    21. 哦,原來厚德商場在房署的管理下,曾經有段如此悽慘的往事,陰功豬咯 =.=

      刪除
    22. 房署03年果陣已經諗緊將商業資產分拆上市,慈雲山中心吉之島唔續約果陣,房署已經諗住將吉舖交畀新公司先搞,房署當年係諗住04年新公司上市,乜都唔搞係好正常嘅,因為佢哋費事做得嚟到新公司接手會唔鍾意設計,又要再搞過
      但其實最慘唔係丟空,係裝修果陣搞到污煙瘴氣
      利申:當年響慈雲山中心做

      刪除
    23. 如果要美言為: 費事做得嚟到新公司接手會唔鍾意設計,又要再搞過
      不如話政府多做多錯, 少做少錯, 唔做唔會錯!
      唔講厚德, 佢地有邊個場有心做過?
      如果私人市場, 就咁放係度兩年無收入, 點會由得佢? 個場又唔係無人
      果時八百伴close, 最後和黃, 全個場包哂, 否則都幾難見佢有大動作

      刪除
    24. 唔係話要幫房署開脫,個問題係04年領匯本來應該上到市,雖然最後冇上到市,但領匯成team人已經響度,就算房署想搞都搞唔到,因為要過領匯果關,而領匯因為上唔到市所以好多嘢拖咗一年,咁翻新筆錢響邊度嚟?房署唔搞得,領匯冇收入想搞又搞唔到
      果陣領匯已經想請客戶服務助理,但因為房署唔肯找數所以最後取消
      最慘係我呢班夾響中間嘅PMA,左右做人難

      刪除
    25. 至於房署問題,最主要係公務員制度問題,在下之前略略分析過,唔再講,另外有D涉及機密資料就唔講了
      http://jpoon9394.blogspot.com/2015/07/housingauthority.html

      刪除
    26. 謝謝兩位,O2獲益良多 ^^

      刪除
    27. 追影族出手,我應該唔識再問喇,只可以睇...

      刪除
    28. 唔得,你點可以齋睇架,你另有任務,就係「插科打諢」,你強項呀 XDD

      刪除
    29. 唔明外星語「插科打諢」o.O

      刪除
    30. 我呢種人最乞人嘈, 一味彈又無建樹

      刪除
    31. 總知當年有兩個老細,真係左右做人難,有D 04-05年要續約嘅,領匯(重申,果陣未係領展)就要理埋一份,不過我呢D small potato就要負責做阿四,做乜都要整兩份,一份畀房署,另一份畀領匯

      刪除
  3. 咁啱我又係呢日去
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1058872497491473.1073743168.211210692257662

    回覆刪除
    回覆
    1. 追影族你填補左O2一大缺口,就係厠所,所以睇巡視報告要O2+追影族,咁就完滿 very good 喇 ^^

      刪除
    2. 所以呢,淨係睇草根blog係唔夠架,而且好容易會變成偏聽 ^^'

      刪除
    3. 其實我都捕咗好耐先偷影到

      刪除
  4. 原來2015-10-01(星期四)係嗇色園黃大仙祠開放日,怪不得WTS北館要趕住以新面目見人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 領展想響中秋前(25/9)搞掂

      刪除
    2. 佢咁趕開,會唔會搞d蝦碌野出黎架...慢慢開都係收少幾千萬租啫...

      刪除
    3. 不如派你代表823戰友們去監場吖 :D

      刪除
  5. 930年结前开业会使出租率好睇的。租金收益無乜影响。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,要專登谷大個出租率?會唔會陰謀論咗D呢 o.O?

      刪除
    2. 有D道理呀,唔可以講谷大,應該係剛剛出租,貨真價實

      刪除
    3. 现崇山半年前短租左《MARKET PLACE》旁巨舖卖图书,如此就有90%以上出租率啦!

      刪除
    4. 去WTS北館果日,O2都有順便去埋現崇山,圖書檔好似用唔晒全間舖

      刪除
    5. AEI期間是不計出租率的

      刪除
    6. 点去定義AEI才算完成?好似HANDS的AEI要用成两年,部分完成开业,其他还在進行中,吾計似乎吾合理。又如厚德,又点计呢?超人果边是算空置的,例如目前丽城薈。

      刪除
    7. 以O2的理解,應該係完成幾多,就計幾多,而唔係等整個場完成晒至計。

      刪除
    8. 这样計算合理。可以出租面積応該不变,AEI完成部分面積出租左就計入出租率。

      刪除
    9. 「可出租面積」未必不變,與AEI前的IFA或有少許差別

      刪除
    10. 厚德的工程屬於AEI嗎?年報無提及有厚德。

      刪除
    11. 我覺得厚德係屬於小型優化工程,所以年報唔提

      刪除
  6. 我记得场内基本是完全冇装修,个鋪太大,档主好難可以填满所有面積。点都好,租出去都賺左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,收得1蚊得1蚊,點都好過丟空呀

      刪除
  7. 麻布對上果間系大快活

    回覆刪除
  8. 厚德商場>>
    西翼AEI 部份圍板已移除, 可見行人通道大幅收窄,可出租樓面大幅增加
    最有趣走廊沒有照明, 相信主要靠商戶及中庭燈光, 非常做到"節能" 效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚德商場〉
      - 第一階段資產提升工程 西翼部分 -
      〉LEVEL 1
      - 資產提升工程範圍內翻新工程已經竣工,內部已經重新翻新天花,新款天花以白色為主,搭配扇形凹槽,內置新式LED照明系統。場內亦採用新式地板,採用純白色為主並搭配淡杏色及深棕色。翻新後商場通道及商戶經重新設計,商場通道較翻新前有所收窄,商戶佔地範圍則有所增加,商戶間隔已經重新分配,首批全新商戶將會陸續進駐,將會與飲食為主,首間全新商戶 - 品味1+1 將於10月進駐,其餘新商戶即將公佈。

      刪除
    2. 多謝Kenneth 兄資料, 期待更好的厚德商場

      刪除
    3. 希望全新厚德商場能夠提供更佳的購物體驗。

      刪除
    4. 西翼部分
      外牆圍封已經拆除, 可見換上灰色, 但由於天已黑未能見到用料。另外亦加上扇葉, 很可能因為會有新食肆
      另外亦有3幅大型食肆廣告 - 麥當勞, 吉野家, 元氣壽司, 相信代表該三間食店短時間食不會消失
      內部圍板亦已經拆除, 店舖圍板裝上臨時光管, 未知圍板內有沒有商場照明系統

      東翼部分
      小部分外牆亦換上扇葉

      刪除
  9. 又去多次,唔少舖頭開咗
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1065399810172075.1073743184.211210692257662
    另外有MaBelle、百樂門等等

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛睇完,仲睇埋現崇山嗰part添,唉,竟然在門口鋪塊爛鬼紙皮,太失禮了,令天天撐領展的O2也面紅,究竟係邊條友仔幹的好事呢?人嚟,拉佢出去斬!!!

      刪除
    2. 眞系羞家,如果有人跌倒,会俾人告上庭赔钱。

      刪除
    3. 其实果書当同个场格格不入,加上搅埋新盘示范单位,可以话烏煙嶂氣。

      刪除
    4. 個人又唔會好為意塊纸皮
      示範單位就真係超高端零售了

      刪除
    5. 唔好話我抽水, 我之前都成日講, 領展管理是要再進修一下, 先可以唔好再俾人感覺有房署年代味道, 另外翻新完都可以持久一點

      刪除
  10. 个埸本身硬件一流。屋邨商场做示范楼盘比較少见,行人或者往户一定会俾agent烦死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問心講,O2又唔覺現崇山商場的硬件屬一流喎。
      另外,圖書檔同樓盤示範單位只係臨時性質,好過丟空啫,私人商場的彈性比較大,冇屋邨商場咁多制肘。

      刪除
  11. 《一流》系相对823在港其他物业,特别是厕所同升降机。

    回覆刪除
  12. TEMPLE MALL 最新消息
    http://channel823.linkreit.com/201509/corporate-news-2.html

    回覆刪除