總瀏覽量

2011年5月17日 星期二

富康街休憩處

(from Yahoo Blog)
2011年5月17日下午5:09|公開|累積瀏覽 42
 
去領匯商埸巡視業務係我嘅個人興趣, 上星期六去咗巡視「興民商場」之後再去筲箕灣、西灣河, 可能因為偏離咗柴灣市中心, 令到blog友阿u以為我搬走咗, 唔喺柴灣住添~

札根於柴灣多年 (係咪好似D區議員嘅口吻呀!?) 我諗我有生之年應該都唔會搬走 (亦有可能之後都係住柴灣, 但係果D我已經控制唔到), 咁今日就寫番柴灣嘞。喺小西灣運動場隔籬, 有個整好咗冇幾耐嘅「富康街休憩公園」, 唔知你地去過未?
 
 
富康街休憩處在小西灣運動場隔籬
 
個公園好新, 所以D樹全部都係樹苗, 仲係好細細棵咋
 
對面係「心曠神怡」的將軍澳, 但係今日的天色實在太差了
 
富康街休憩處內的緩跑徑, 成張相的色彩構圖係咪好sharp醒呢?
 
呢張唔關「富康街休憩處」事。呢度係「小西灣運動場」熱身徑, 不過我好鍾意呢種花, 因為佢線條簡單, 又成日都有花開, 睇到都開心
 

1 則留言: